Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja in uporabe te spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje Euronova d.o.o., Brnčičeva ulica 13, 1231 Ljubljana - Črnuče (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano v sodni register pod vložno. št.12374400 dne 6.7.1993, matična številka: 5786690, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI95415459, direktor podjetja je Luka Hudej.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Cene
Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 9,5% oz. 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena velja pri nakupu v spletni trgovini.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik opravi nakup. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Dostava
Naročeno blago pošljemo preko kurirjev (Pošta Slovenije, GLS, Express One). Dostava je za vsa naročila nad 100,00 € brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100,00 € pa se obračunavajo po ceni 4,47€. Pri izbiri načina plačila z gotovino ob prevzemu pošiljke (COD), se obračuna dodatek v višini 0,73€. Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.
| Teža / Država | Slovenija | Hrvaška | Avstrija | Nemčija | Madžarska | Italija | Ostale države |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| do 1 kg | 4,47 € | 5,69 € | 8,33 € | 8,19 € | 5,56 € | 9,82 € | 16,12 € |
| od 1 kg do 2 kg | 4,47 € | 6,42 € | 8,50 € | 9,06 € | 6,17 € | 10,66 € | 17,08 € |
| od 2 kg do 5 kg | 4,47 € | 8,64 € | 9,02 € | 11,72 € | 8,00 € | 14,31 € | 19,95 € |
| od 5 kg do 10 kg | 4,47 € | 12,33 € | 9,88 € | 16,15 € | 11,07 € | 20,39 € | 24,74 € |
| od 10 kg do 15 kg | 4,47 € | 16,03 € | 10,74 € | 20,57 € | 14,13 € | 26,46 € | 29,52 € |
| od 15 kg do 20 kg | 4,47 € | 19,73 € | 11,60 € | 25,00 € | 17,19 € | 32,55 € | 34,31 € |
| od 20 kg do 25 kg | 4,47 € | 23,41 € | 12,47 € | 29,43 € | 20,25 € | 38,63 € | 39,09 € |
| od 25 kg do 31,5 kg | 4,47 € | 27,85 € | 13,49 € | 34,75 € | 23,94 € | 45,92 € | 44,84 € |
| Odkupnina (COD) | 0,73 € | 0,73 € | 7,20 € | 7,08 € | 0,73 € | 7,32 € | 7,32 € |
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti, zmanjšati ali povečati naročeno količino določenega izdelka, boste to uredili v Košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na Košarico ter gumbom "Na blagajno". Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:
- korak - pregled naročila
- korak - izbira načina dostave
- korak - izbira načina plačila
- korak - pregled naročila; na tem koraku lahko preverite pravilnost vseh podatkov
- korak - zaključeno naročilo.
Po oddanem naročilu na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupec opravi nakup.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku mimovrste=).
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb "Oddaj naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Zgodovina nakupov: V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilna kartica. Maestro, Mastercard in Visa
- Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnega v lasti podjetja Euronova d.o.o.
- Po povzetju (plačilo ob dostavi blaga). V kolikor se za dostavo potrebe dostavi uporablja pogodbeni izvajalec se potrošniku dodatno zaračuna strošek 2,11 EUR skladno s pogoji Pošte Slovenije.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12h bodo obdelana še isti dan. Naročila prejeta po 12h bodo obdelana naslednji delovni dan. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo obdelana prvi delovni dan. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
V primeru naročila več izdelkov hkrati si ponudnik pridržuje pravico, da vse izdelke zbere na enem mestu in jih skupaj odpošlje, kar lahko ima za posledico daljši dobavni rok.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@namiznizakladi.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov podjetja ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme, kartuš in tonerjev ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
prav tako odstop od pogodbe ni mogoč za brivnike, depilatorje, strižnike, zobne ščetke, oblikovalce brade, dodatke za britje, laserske odstranjevalce dlačic, strižnike nosnih/ušesnih dlačic, prirezovalnike dlačic na telesu, dodatke za nego zob, dodatke in nastavke, osebno nego, otroške pripomočke, oblikovalce las in vse vrste ušesnih slušalk, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen varnostni pečat ter nakazujejo uporabo izdelka
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da opozorite kurirja dostavne službe, ki naredi reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi dokazila o nakupu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. Garancijo lahko kupec uveljavlja le proti dajalcu garancije, tj. proizvajalcu. Ponudnik ni dajalec garancije, zato se garancije proti njemu ne more uveljavljati. Nudi pa ponudnik brezplačno pomoč pri uveljavljanju garancije, in sicer na način, da na željo kupca proizvajalcu posreduje zahtevek za uveljavljanje garancije. Pri tem ponudnik ne jamči za uspešno razrešitev zahtevka. Garancijo lahko kupec uveljavlja tudi neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Varovanje osebnih podatkov
Informacije o varovanju osebnih podatkov se nahajajo na zavihku Varovanje osebnih podatkov.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Skladnost blaga
Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki ga je imelo blago v času dobave in se pokaže v dveh letih od njegove dobave. Prvo leto je dokazno breme na prodajalcu, drugo leto je dokazno breme na kupcu. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ne krajši kot eno leto.
Blago je skladno s prodajno pogodbo, kadar (subjektivne zahteve):
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Poleg navedenega mora blago (objektivne zahteve):
- ustrezati namenom, za katere bi se običajno uporabljalo blago iste vrste;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ga je dal na razpolago prodajalec;
- biti dobavljeno z dodatki, embalažo in navodili, ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje;
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti (vključno s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo), ki so običajne za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršnekoli javne izjave. razen če je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje (npr. rabljeno blago).
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda oz. da ga pregleda pooblaščeni servis.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema zahtevka.
Jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti se uveljavljajo po vrstnem redu:
1. stopnja: brezplačno popravilo ali zamenjava blaga (vzpostavitev skladnosti);
2. stopnja: znižanje kupnine ali odstop od pogodbe (vračilo plačanega zneska).
Med popravilom in zamenjavo izbira potrošnik (razen če je izbrani način nemogoč ali povezan z nesorazmernimi stroški).
Pravico do uveljavljanja zahtevkov iz naslova neskladnosti blaga natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1)
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina www.namiznizakladi.si v lastništvu podjetja Euronova d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Euronova d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja Euronova d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja Euronova d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja Euronova d.o.o.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.